توضیحات
سند حسابداری 100 برگی
در یک شرکت، سازمان اداری یا بیمارستان که یک رویداد مالی انجام می گیرد باید به صورت سند حسابداری استاندارد ثبت گردد که این سند حسابداری شامل تمامی اطلاعات مربوطه به رویدادهای مالی متناظر با خود می باشد.
سند یا برگه حسابداری چیست؟
جهت کاهش اشتباهات در ثبت معاملات در دفتر روزنامه معمولاً در سیستم های حسابداری جهت کاهش اشتباهات از برگه ای به نام سند حسابداری استفاده می شود. اطلاعات مربوط به هر معامله یا رویداد مالی به وسیله اسناد و مدارک مثبته (مدارک اولیه) مانند قبض برق و فاکتور پرداختی آن را به یکباره در دفتر روزنامه وارد نمی کنند ابتدا آن را داخل سند حسابداری وارد نموده تا به امضاء مدیران مربوطه مجاز (مدیر مالی، مدیر عامل و رییس حسابداری) رسیده و بعد آن را ملاک ثبت در دفتر روزنامه قرار می دهند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.